Regulamin szkoleń
Regulamin szkoleń (w tym szkoleń on-line) organizowanych przez Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o.
Wyjaśnienie występujących w regulaminie pojęć:
- Organizator – Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o.,
 - Zamawiający – osoba fizyczna/firma/instytucja, dokonująca rejestracji na dane szkolenie,
 - Uczestnik – osoba biorąca bezpośredni udział w danym szkoleniu,
 - Osoba kontaktowa – przedstawiciel Zamawiającego dokonujący rejestracji Uczestnika/ów na dane szkolenie i pośredniczący w przekazywaniu informacji pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem/ami,
 - Ekspert – osoba prowadząca dane szkolenie.
 
I. DOSTĘPNE SZKOLENIA
- Pełna oferta szkoleniowa Organizatora dostępna jest każdorazowo na stronie ocsd.pl.
 - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za oferty szkoleń, które publikowane są na innych stronach internetowych (np. katalogi szkoleń), których nie jest właścicielem.
 - Szkolenia odbywają się zgodnie z informacjami umieszczonymi w ofercie danego szkolenia, w szczególności, zgodnie z programem szkolenia oraz we wskazanych terminach (z zastrzeżeniem sytuacji związanych z odwołaniem szkolenia opisanych w niniejszym Regulaminie).
 - Wszystkie świadczenia, dla Uczestników, zawarte w ofercie szkolenia należy traktować jako zawarte w cenie danego szkolenia.
 - Cena szkolenia wskazana jest w ofercie danego szkolenia zamieszczonej na stronie ocsd.pl. Istnieje możliwość ustalenia innej ceny w drodze indywidualnych negocjacji i za zgodą Organizatora.
 - Wskazane w ofercie ceny nie obejmują kosztów ewentualnych noclegów czy też dojazdów.
 - Rabaty oferowane przez Organizatora nie sumują się – każdorazowo obowiązuje rabat korzystniejszy dla Zamawiającego.
 
II. REJESTRACJA NA SZKOLENIE I JEJ SKUTKI PRAWNE
- Zamawiający dokonuje zgłoszenia na szkolenie poprzez wypełnienie i przesłanie do Organizatora Formularza rejestracyjnego.
Formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie internetowej Organizatora ocsd.pl. - Przesłanie wypełnionego Formularza rejestracyjnego równoznaczne jest z zawarciem umowy pomiędzy Zamawiającym a Organizatorem i stanowi zobowiązanie do zapłaty za dane szkolenie.
 - Zamawiający może dokonać zgłoszenia na szkolenie również poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres szkolenia@ocsd.pl.
 - Przesłanie zgłoszenia w formie wiadomości e-mail jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Zamawiającym a Organizatorem i stanowi zobowiązanie do zapłaty za dane szkolenie.
 - Organizator potwierdza otrzymanie Formularza rejestracyjnego (lub zgłoszenia przesłanego w formie wiadomości e-mail) w ciągu 48 godzin od jego otrzymania, poprzez wysłanie informacji drogą mailową na adres e-mail podany w Formularzu rejestracyjnym. 
Brak otrzymania informacji potwierdzającej w czasie 48 godzin od wysłania Formularza Zgłoszeniowego może oznaczać, że Organizator nie otrzymał Formularza rejestracyjnego. - Organizator może odmówić przyjęcia zgłoszenia na szkolenie w sytuacji, gdy nie ma już wolnych miejsc na szkoleniu we wskazanym terminie lub gdy szkolenie nie odbędzie się z powodu braku minimalnej liczby uczestników lub sytuacji losowej niezależnej od Organizatora.
 
III. POTWIERDZENIE I ODWOŁANIE SZKOLENIA, REZYGNACJA ZE SZKOLENIA
- Zamawiający ma prawo anulować przesłane zgłoszenie i zrezygnować z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów najpóźniej w terminie 5 dni roboczych przed datą danego szkolenia.
 - Rezygnacja może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej (w tym drogą mailową na adres: szkolenia@ocsd.pl), przy czym decydująca jest data wpływu rezygnacji do Organizatora.
 - Rezygnacja ze szkolenia po wskazanym terminie lub nieobecność na szkoleniu oznacza dla Zamawiającego obowiązek pokrycia kosztów szkolenia w pełnej wysokości.
 - Najpóźniej na 4 dni przed terminem szkolenia Organizator potwierdza lub odwołuje szkolenie poprzez przesłanie do Zamawiającego informacji poprzez wiadomość e-mail:
- W przypadku potwierdzenia szkolenia, Organizator przesyła do Zamawiającego szczegółowe informacje organizacyjne związane ze szkoleniem. Zamawiający nie może dokonać bezkosztowej rezygnacji ze szkolenia po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia szkolenia.
 - W przypadku braku minimalnej liczby uczestników szkolenia, Organizator przesyła do Zamawiającego informację, że szkolenie zostaje odwołane. W takiej sytuacji Zamawiający ma możliwość przesunięcia swojego zgłoszenia na kolejny termin szkolenia, jeśli termin taki jest zaplanowany lub rezygnacji z udziału w szkoleniu.
 
 - Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w każdym innym terminie niż podane wyżej, z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W szczególności dotyczy to sytuacji losowych takich jak nagła choroba Eksperta czy sytuacji spowodowanych siłą wyższą.
 - W przypadku odwołania szkolenia Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe po stronie Zamawiającego z powodu odwołania szkolenia (np. m.in. Organizator nie pokrywa kosztów biletów PKP i innych biletów lub kosztów opłaconych wcześniej noclegów).
 
IV. PŁATNOŚĆ ZA SZKOLENIE
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o.: Nest Bank SA, SWIFT/BIC: NESBPLPW, IBAN: PL56 2530 0008 2016 1056 9670 0001.
 - Na życzenie Zamawiającego Organizator przesyła fakturę pro-Forma w celu dokonania przedpłaty.
 - Istnieje możliwość zapłaty za szkolenie po odbyciu szkolenia w terminie 14 dni lub innym ustalonym terminie, jeśli Zamawiający ma takie życzenie a Organizator wyrazi na to zgodę.
 - Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
 - W przypadku odwołania szkolenia przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone Zamawiającym. Na życzenie Zamawiającego przedpłata może być zachowana jako płatność za kolejny termin szkolenia lub za inne szkolenie.
 - Faktura jest wystawiana w ciągu 7 dni od dokonania przedpłaty lub w przypadku braku przedpłaty – w dniu szkolenia. Faktura jest przekazywana Uczestnikowi na szkoleniu lub jeśli Zamawiający wyrazi takie życzenie – w inny ustalony z Zamawiającym sposób (pocztą, mailem w formie pdf).
 
V. REKLAMACJE
- Reklamacje mogą być zgłaszane w ciągu 14 dni roboczych po zakończeniu szkolenia w formie pisemnej na adres Organizatora, a także drogą mailową na adres: szkolenia@ocsd.pl
 - W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji Organizator udzieli odpowiedzi w formie pisemnej lub drogą mailową. W przypadku uznania zasadności reklamacji Organizator zaproponuje sposób rekompensaty.
 
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji Zamówienia.
 - Administratorem przekazanych danych osobowych jest Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o., ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
 - Dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do poprawiania swoich danych oraz wycofania zgody na dalsze przetwarzanie.
 - Szczegółowy opis postępowania z danymi osobowymi, a także prawa osób, których dane są przetwarzane, znajduje się w Polityce bezpieczeństwa.